premiumbeautifulcorset

Tuesday 21 February 2017

Premium Beautiful Road Tour - Brunei

Assalamualaikum

Hi semua,

InsyaAllah Sabtu ni Wanie dan CDM Shaliza Aziz akan terbang ke Brunei untuk berkongsi dengan warga Brunei peluang buat business bersama The Diamond Circle.







TDC Expansion Brunei Wanie Zaaba

Anda yang mempunyai Azam 2017 untuk tambah income boleh contact Wanie juga. Jangan lepaskan peluang terbaik dan business ini sangat long term. Walaupun baru 2 tahun Wanie dalam business ni, Wanie tengok makin ramai pilih untuk berniaga dan ganda income bersama SHOM. Makin kita buat, makin seronok tengok income makin membesar. Jangan risau tentang modal pusingan dan tak perlu risau kalau buat business seorang diri akan cepat down atau hilang fokus. Dalam TDC, kami amalkan berniaga secara berkumpulan dan makin memudahkan cara untuk berniaga. Teamwork yang sangat support each other. Bila tak pandai akan ada leader/ mentor yang akan ajar secara percuma. 




TDC Expansion Brunei Wanie Zaaba




Peluang Perniagaan bersama TDC  




TDC telah lahirkan ramai Premium Beautiful Expert. Ramai yang tertanya-tanya macam mana  kami jual Premium Beautiful dengan mudah? Jawapannya ada dalam TDC. Terdapat banyak testimoni baru dari clients kami yang berpuas hati beli dan dapat service yang baik dari agent TDC. Jom Wanie share testimoni Premium Beautiful yang terbaru. 


testimoni Premium Beautiful terbaru Wanie Zaaba
Amalkan Premium Beautiful dari anak dara. Semasa pregnant dan selepas bersalin anak sulung berat naik. Bersalin sulung secara ceaser. Konsisten pakai Premium Beautiful now after 8 months badan makin kemas dan peha pun dah mengecil. 



testimoni Premium Beautiful terbaru Wanie Zaaba 

Bakal pengantin dulu berat Kak Farah 90kg, ramai sedara yang ejek gemuk. Pergerakkan pun terbatas kerana size badan. Alhamdulillah after almost 2 years now dah boleh sarung baju size M. Badan pun lebih cergas & aktif malah nampak makin muda lagi. 


Jadi kalau nak tahu macam mana nak pakai Premium Beautiful secara percuma dan sekaligus berpeluang qualify FREE VVIP TRIP ke Gold Coast Australia, jangan lupa contact Wanie ya. Peluang untuk buat side income 4 - 5 angka sebulan. Banyak tu nak lagi puasa dan Raya nak dekat dah boleh buat saving belanja Raya nanti. 2017 zaman yang mencabar, Jom sama-sama transform diri dari Ordinary ke EXTRAORDINARY life. 

Jumpa u olls di Brunei this week 😉



Premium Beautiful Expert
The Diamond Circle 


or

nurshazwani86@yahoo.com.my 

No comments:

Post a Comment