premiumbeautifulcorset

Sunday 7 April 2013

OFFICIALLY PREMIUM BEAUTIFUL AGENT

Salam,

Now I announce that i'm officially one of GLAMprenuers (Green Leaders Academy Malaysia).  








Alhamdulillah, saya ditemukan dengan my lovely mentor CDM MAISARAH IBRAHIM yang kini beliau menjana pendapatan sebanyak 6 angka.  Beliau telah bermula dalam business ini pada tahun 2009 dan kini beliau telah berjaya menjadi Crown Diamond Manager.  Saya amat kagum dengan beliau yang tidak kenal penat lelah dan sentiasa memberi semangat dan tunjuk ajar kepada rakan kongsi beliau.  Walaupun beliau mempunyai 3 orang anak yang masih kecil, ini tidak menghalang beliau untuk meneruskan perniagaan ini.  Beliau sentiasa memberi tumpuan 100% untuk memastikan rakan kongsi beliau juga akan menjadi seperti beliau satu hari nanti.  



CDM Maisarah Ibrahim dan suami

Saya berharap satu hari nanti saya akan menjadi seperti mereka yang telah berjaya dan dapat membantu keluarga saya.  Sekarang saya hanya dapat membantu ibu bapa saya secara sederhana sahaja.  Saya sangat berharap satu hari nanti saya dapat memberikan ibu bapa saya kesenangan dan dapat menghantar mereka menunaikan umrah / haji sekali lagi.  Itu adalah cita-cita ibu bapa saya.  Saya juga tidak mahu ibu bapa saya bekerja keras lagi membuat catering untuk mencari rezeki yang lebih kerana kini tiba masanya untuk mereka berehat.



CDM Hanis dan CDM Maisarah
(my mentor)


CDM Maisarah bersama rakan-rakan 
kongsinya yang juga CDM di GLAM



My mentor CDM Maisarah dan CDM Hanis 
di Bella Award NTV7



Rakan-rakan di GLAM bersama 
dengan CDM mereka



JADI APA TUNGGU LAGI, INGIN MENJADI SEPERTI MEREKA??

MENJANA EXTRA INCOME SELAIN GAJI BULANAN???

MELANCONG SECARA PERCUMA???



HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT


WANIE ZAABA
016 770 7061
nurshazwani86@yahoo.com.my


"SETIAP ORANG BERHAK UNTUK BERJAYA
ANDALAH YANG MENENTUKANNYA"

No comments:

Post a Comment