premiumbeautifulcorset

Thursday 17 March 2016

FASHION IDEA FOR SM/SSM AWARDS BY SAHAJIDAH HAI O MARKETING

Hi Readers,

SM/SSM AWARDS just around the corner. Alhamdulillah Wanie buat kedua kalinya akan naik ke atas pentas sebagai salah seorang penerima SENIOR SALES MANAGER AWARD BY SHOM. Rezeki awal tahun 2016. Last year pada bulan September 2015 my 1st time naik stage untuk menerima SALES MANAGER AWARD dengan hanya 3 bulan memulakan business bersama THE DIAMOND CIRCLE dan SHOM.

So, normal la kan kalau ada event SHOM jer mesti pening fikir nak pakai baju apa.  Biasa kalau SM/SSM Award mesti ada sikit color wajib SHOM iaitu HITAM atau MERAH.  Oleh kerana Majlis ni di waktu petang so Wanie ambil keputusan nak pakai yang Simple Yet Elegant. Tu yang best bila buat ONLINE BUSINESS ni. Sambil online untuk business sambil tu cari idea untuk fashion yang sesuai. Bila scroll Instagram, Wanie ada terjumpa salah seorang FASHION IKON yang sangat cantik. Beliau adalah Farahanimrazak (TV Host AL HIJRAH).  Sangat suka dengan fashion-fashion beliau salah satunya time beliau menghadiri ARIANIXCREACIONBYSITINURHALIZA @galeriariani. Memang menjadi sumber inspirasi for me. Yeayyyyy terus dapat idea nak pakai apa for my SM/SSM AWARDS nanti. 

Jom menjamu mata u olls dengan beberapa foto dari my Fashion Ikon, Wanie harap dapat tolong u olls yang mana still mencari fashion yang simple yet elegant for any function.



Let's check it out !!!!


Credit from @farahanimrazak Instagram

Credit from @farahanimrazak Instagram

Credit from @farahanimrazak Instagram

Credit from @farahanimrazak Instagram

Credit from @farahanimrazak Instagram


Credit from @farahanimrazak Instagram




Ok tak sabar nak share pic Wanie nanti on that day hahaha. Stay tuned ok !!






No comments:

Post a Comment