premiumbeautifulcorset

Friday 11 March 2016

TRAVEL FOR FREE : ROAD TRIP TO BEIJING WITH TDC

BEIJING; next VVIP FREE TRIP with THE DIAMOND CIRCLE








u olls TERUJA tak?


U olls semua layak tau untuk FREE TRIP bersama kami TDC, Wanie repeat yer secara PERCUMA tau! 






Memang BERTUAH buat business dengan SAHAJIDAH HAI O MARKETING ni. Selain BONUS dan UNTUNG RUNCIT yang kita dapat dari jualan kita juga dapat pelbagai INSENTIF salah satunya adalah MELANCONG SECARA PERCUMA 5 STARS lagi tau!!! Best kan?? Wanie ni memang suka berjalan tapi kalau pergi sendiri faham-fahamlah mesti cari percutian yang under budget kan of coz la bukan yang 5 stars. TAPI kalau dengan SHOM ni dah la FREE TRIP 5 Stars pulak tu kita cuma sediakan DUIT SHOPPING jer, yang lain 100% ditanggung oleh SHOM.



1000 TICKET disediakan oleh SHOM. Wauuuuu banyak tu. Tinggal nak isi nama kita jer kan kat flight tiket tu. Lagi best kalau pergi dengan gang TDC yang lain. Memang happening habis la sebab semua sawan bergambar. Masa update blog ni pun dah rasa feel kat BEIJING. Dah tak sabar lagi ni Wanie dan rakan kongsi yang lain nak ke sana. Korang macam mana? JOM sama-sama penuhkan FLIGHT to BEIJING with TDC. Kehadiran anda amatlah dialu-alukan.


Jom before sampai BEIJING Wanie nak share tempat-tempat yang best yang boleh kita lawati nanti. Memang banyak sangat tempat yang menarik kat Beijing especially tempat yang bersejarah dan kaya dengan budaya. Antaranya adalah :-



GREAT WALL OF CHINA





FORBIDDEN CITY





 TIANANMEN SQUARE





TEMPLE OF HEAVEN





OLYMPIC STADIUM





SUMMER PALACE



Bayangkan u olls dah sampai ke semua tempat2 yang Wanie share ni. Tak sabar kan rasa nak jejakkan kaki di BEIJING. CONFIRM dengan TDC kita sama2 akan sampai ke sana. Selain FREE TRIP u olls juga boleh menjana PENDAPATAN sehingga 6 angka sebulan.  

Macam mana nak MULA


More Info boleh hubungi Wanie at +60 167707061 
atau email ke
nurshazwani86@yahoo.com.my



JUMPA ANDA DI BEIJING !!






Sedang mencari peluang untuk menjana side income 
secara online, full time ataupun part time?

Hubungi saya, Wanie Zaaba The Diamond Circle Business Consultant 

+60 167707061


No comments:

Post a Comment